Trafik og omdømme – Hvordan får du at vide den nøjagtige identitet din hjemmeside besøgende?

Sociale netværkssider er et mareridt for besøgende.

Mange internetbrugere nyder nu at socialisere med venner og familie. For at skabe trafik til dit websted skal du ændre dine strategier og metoder for at identificere din målgruppe. Du ønsker ikke, at besøgende skal kunne klikke på din webadresse og klikke på reklamer for din virksomhed via linkene. Det er den eneste måde at afgøre, hvilken trafikkilde tiltrækker de besøgende, du ønsker.

Hvis dit websted ikke er op til standard, kan det ødelægge dine chancer for at gøre det store med Internet markedsføring. Det er en vigtig kendsgerning, som skal anerkendes. Du kan opleve, at nogle besøgende søger efter dig fra søgeresultaterne. Det betyder, at personer, der søger efter anmeldelser af produkter og tjenester, forsøger at finde oplysninger om dig.

Kunderne er kun interesseret i resultater

Kunderne bekymrer sig kun om resultater og ikke om at socialisere og udforske. Mange mennesker online fungerer nu som indikatorer, der kan bruges til at beregne statistikker. De hævder at vide, hvem der besøger dit websted, hvad de ser på, når de besøger, hvilke sider de ser, og hvor meget tid de bruger på det. Produktejere bør derfor forsøge at spore besøgene i detaljer. For at bestemme dine besøgendes identitet er det vigtigt at holde et par detaljer.

Søg efter de mest populære søgeord

Du skal identificere, hvilke søgeord dine besøgende bruger til at finde dig på internettet for at bestemme deres identitet. Når disse søgeord er identificeret, kan disse søgeord bruges yderligere til at få indsigt i deres adfærd og vaner. Den rigtige brug af søgeord er en fantastisk måde at identificere nichemarkeder for dit produkt eller service.

Du kan identificere søgeord, der blev brugt til at nå dit websted, og også få mere at vide om de besøgendes identitet. Dette kan være et tegn på, at besøgende kun er i stand til at foretage et køb, når de har nået en bestemt side eller rørt ved et af linkene. Konverteringsfrekvensen på dit websted kan forbedres ved at give kunderne mulighed for at handle i deres eget tempo.

Overalt i din Besøgendes Forum er røde kors

Når du kender dine kunders målmarkeder, kan du foretage søgeordsundersøgelser for at afgøre, hvilket søgeord de brugte for at nå dig. Røde Kors vises over dit websted eller link, når der søges i et bestemt søgeord. Dette er en indikator for, at dit websted ikke er relevant for dine besøgende.

Vær ikke bange for at bekymre dig, hvis du ikke fanger nogen, der søger efter et bestemt emne eller en bestemt tjeneste. Du kan finde mange søgeord, der vedrører det websted, du forsøger at drive trafik også, men du kan også bruge søgeord forskning for at få disse søgeord.

Om trafikresultater

Når du kender dine besøgendes identitet, kan du lære om deres browsermønstre og sidevisninger. Mens du vil se nogle resultater med denne tilgang, er det muligt at gøre mere end bare spørge, hvorfor du ikke ser resultater.

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.